- Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri : tematică pentru formare profesională
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Stavrositu, Stere Responsabilitate: Stere Stavrositu Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2014 ISBN: 978-973-46-4052-2 Descriere: 584 p. : il.; 24 cm Limba: Română Subiect: Economie domestică Subiect: Management de calitate Subiect: Ospitalitate Subiect: Hotel Subiect: Gastronomie Subiect: Formare profesională Subiect: Management Subiect: Alimentaţie Subiect: Reţete culinare Subiect: Alimentaţie publică Cota topografică: 64/S80 Clasificare: 65.012.4:658.562:640.4
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
241906
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
64/S80
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică