Biblioteca Municipală "Radu Rosetti" Onești

Concurenţă

Subiect Tematic: Concurenţă
Lucrări: 21 lucrari in 50 publicatii in 2 limbi
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului de: Ries, Al; Trout, Jack (Text tipărit)
Comerţ : concepte, mecanisme, politici de: Pistol, Luminiţa (Text tipărit)
Competiţia pe piaţă şi echilibrul economic de: Stancu, Stelian (Text tipărit)
Cum să vinzi Orice Oricui de: Girard, Joe; Brown, Stanley H. (Text tipărit)
Capitalismul : Economia şi criza sistemului de: Postolache, Tudorel (Text tipărit)
Dreptul european al concurenţei de: Ungureanu, Gabriel (Text tipărit)
Dreptul concurenţei comerciale : Concurenţa onestă de: Căpăţînă, Octavian (Text tipărit)
Subiecte
Detailist Echilibru financiar Monopol Stakeholderi (management) Toleranţă Cursa înarmării FMI Dezvoltare durabilă Dezarmare Studii superioare Modele de marketing Capitalism timpuriu Transparenţă Ocrotire socială Modele comerciale Manual Mediu de afaceri Ştiinţă Medicină Franciză Control Proprietate privată Economie matematică Sistem monetar Discriminare Afacere Istoric Strategie economică Consorţii Strategie managerială Analiză de portofoliu România Plusvaloare Vânzări Oameni de afaceri Economie de piaţă Reformă instituţională Criză economică Achiziţie Finanţe Econometrie Protecţie socială Evaluare economică Resurse umane Bonificaţie Cercetare Legislaţie economică Cerere de consum 2008 Conflicte Piaţa de capital Client Integrare europeană Leasing Drept comercial Politică comercială Profit Economie capitalistă Responsabilitate Barter Oligopol Finanţe internaţionale Rabat Publicitate Putere executivă Reforme economice Capitalism Credit E-guvernare Administraţie publică Mediu înconjurător Concurenţă Putere economică Asistenţă socială Control financiar Management strategic Efectele contractului Modele economice Marketing Lider Privatizare Şomaj Voluntariat Dezvoltare economică Familie Capital Piaţă de influenţă Embargo Curs universitar Piaţă de desfacere Recompensă Demarketing Logistică Legislaţie Agent comercial Producător Terapie de şoc (economie) Macroeconomie Democraţie PHARE Politică Clase sociale Literatură motivaţională Etică Informatică de gestiune Politică internaţională Analiză economică Exerciţii şi probleme Tranziţie politico-economică Piaţa informaţiei Concurenţă neloială Competiţie Bilanţ contabil Teoria jocurilor Putere decizională Proprietate industrială Deflaţie Dreptul concurenţei Rentă funciară Cercetări de marketing Revoluţie industrială Mărfuri Contabilitate de gestiune Infrastructură Relaţii publice Instituţii Distribuţie Legislaţie comunitară Căsătorie Consiliul Concurenţei Situaţie socială Egoism Distribuția bogăției Seminar Etică managerială Expertiză contabilă Consumator Analiza pieţei Contabilitate Modele de management Produse Studii de caz Uniunea Europeană Invitaţii Management Supermarket Internet Angrosist Leadership Progres Doctrină socială Analiza datelor Doctrine economice Concurenţă nelegală Contract social Piaţă financiară Moneda Unică Politica concurenţei Imperialism Banca Mondială Piaţa forţei de muncă Succes Cultură şi civilizaţie Datorie externă Corporaţie comunitate Web Piaţa muncii Performanţe Strategie Preţ Probleme Comerciant Sociologie politică Libertate Relaţii internaţionale Inegalităţi Agenţi economici Comerţ Întreprinzător Asigurări Parteneriat Servicii Productivitate Studii de piaţă Motivaţie Politică de marketing Brand Spionaj economic Companie Situaţie economică Bacău Microeconomie Clasa muncitoare Comunicare Cultură organizaţională Politica preţului Planificare economică Orientul Mijlociu Corupţie Egalitate Reclamă Economii Stat Audienţă (mass media) Ordine economică Merchandising Economie Oferta de produse Diferenţiere (marketing) Autoritate Lider de opinie Cost de producţie Europa de Sud-Est Planificare Dumping Marcă Sistem energetic Taxe Clasele IX-XII Europa Centrală Lider de piaţă S.C. Rafo S.A. Optimizare (management) Audit Produs net Informaţie Ofertă Bani Noua Ordine Mondială Relaţii politice internaţionale Megabrand Broker Progres tehnic Liberalism Oneşti Postcomunism Creştere economică Finanţe publice Piaţă Produs naţional Alianţe politice Globalizare Gestiune financiară Decizie Vânzare Firmă Risc contractual Funcţionar public Costuri Piaţă monetară Tranzacţie comercială Marketing societal Întreprinderi mici şi mijlocii Politică fiscală Finanţare Măsurători Economie mondială Contabilitate financiară Politica produselor Modele de dezvoltare Cerere Organizaţii publice Contracte comerciale Valoare economică Restructurare Politică economică Salarizare Conglomerat (economie) Rentabilitate Baze de date Doctrine politice Altruism Sistem informaţional Teste grilă Carieră Negociere Producţie Comerţ electronic Neoliberalisnm Capital social Segment de piaţă Bănci (finanţe) Infracţionalitate economică Învăţământ superior Management internaţional Lobby Investiţii Asia Muncă Formare profesională Europa Venituri Management public Informare Eşantion Venit Comportament Ecologism Bunuri Orient Europa de Est Geopolitică Consumerism Tratat internaţional Export Inflaţie Individualism SUA Piaţă mass-media Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Comunicare interpersonală Eficienţă economică Sociobiologie Economie politică Adaos comercial Externaliatate Buget public Mass-media Sistem bancar Dezvoltare socială Occident Imagine Ştiinţe economice Bunăstare Previziuni de marketing Organizare administrativă Psihologie socială Consum Întreprindere Reţea comercială Sociologie economică Intermediere Indicatori financiari Politică monetară
Vă rugăm să schimbaţi parola