- Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Ries, Al Autor alternativ: Trout, Jack Responsabilitate: Al. Ries, Jack Trout Editura: Brandbuilders Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 973-86481-2-2 Descriere: 224 p : il; 20 cm Note: Index p. 205-217 Limba: Română Subiect: Marketing Subiect: Piaţă Subiect: Concurenţă Subiect: Studii de caz Subiect: Consumator Subiect: Succes Subiect: Publicitate Cota topografică: 339/R52 Clasificare: 339.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
226972
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/R52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică