- Progres. Operatorul de apă din Oneşti, RAJA Constanţa, a înfiinţat un serviciu modern pentru toţi consumatorii, care au acces rapid la informaţiile legate de facturi, plăţi, consum de apă ! Află detalii : [Începând din luna aprilie, RAJA SA a pus la dispoziția abonaților săi platforma on-line Contul meu RAJA. Este vorba despre un pachet Cont Client complet, sigur și ușor de utilizat, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.]
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
Autor: Mihalcea, Marius Responsabilitate: [Marius Mihalcea] Limba: Română În: UNU pe Trotuş/ Marius Mihalcea. Onești, septembrie 2015. ediţie online, 26 aprilie 2018 Rubrică: Social Subiect: RAJA S.A. Constanţa Subiect: Oneşti Subiect: Client Clasificare: 05 Nume gazdă: https://unupetrotus.ro/ok-progres-operatorul-de-apa-din-onesti-raja-constanta-a-infiintat-un-serviciu-modern-pentru-toti-consumatorii-care-au-acces-rapid-la-informatiile-legate-de-facturi-plati-consum-de-apa-afla-detali/
Multimedia
Progres. Operatorul de apă din Oneşti, RAJA Constanţa, a înfiinţat un serviciu modern pentru toţi consumatorii, care au acces rapid la informaţiile legate de facturi, plăţi, consum de apă ! Află detalii
|
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică