- Căderea advertisingului şi ascensiunea PR-ului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Ries, Al Autor alternativ: Ries, Laura Traducător: Tomescu, Liana Responsabilitate: Al Ries, Laura Ries Responsabilitate secundară: trad. Liana Tomescu Editura: Brandbuilders Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-86481-6-5 Descriere: 340 p; 20 cm Limba: Română Subiect: Relaţii publice Subiect: Brand Subiect: Reclamă Subiect: Publicitate Subiect: Management Subiect: Advertising Cota topografică: 659/R52 Clasificare: 659.1:339 Clasificare: 659.2/.4
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
211742
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/R52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
224900
|
Secția împrumut adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/R52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică