- Marketing fără costuri pentru luptătorul de gherilă : 100 de tactici fără costuri pentru promovarea afacerii şi energizarea profiturilor tale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Budui, Mihaela Editor: Enache, Iuliana Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Responsabilitate secundară: trad. Mihaela Budui
ed. Enache IulianaEditura: Business Tech International Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-8495-19-9 Descriere: 172 p; 24 cm Limba: Română Serie: Guerrilla Marketing Subiect: Marketing Subiect: Competenţe Subiect: Comunicare Subiect: Publicitate Subiect: Reclamă Subiect: Management strategic Subiect: Afacere Cota topografică: 339/L55 Clasificare: 339.138:658.8 Clasificare: 082.1Guerrilla Marketing
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
212458
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
212459
|
Secția împrumut adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică