- Cum să devii un Nimeni : mecanismele notorietăţii, branduri personale şi piaţa media din România
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Comănescu, Iulian Autorul introducerii etc.: Grigoriu, Dragoş Responsabilitate: Iulian Comănescu Responsabilitate secundară: introd. Dragoş Grigoriu Editura: Humanitas Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-50-2510-6 Descriere: 202 p : fig, foto; 20 cm Limba: Română Serie: Spaţii publice Subiect: Publicitate Subiect: Campanie (publicitate) Subiect: Comunicare Subiect: Relaţii interumane Subiect: Brand Cota topografică: 659/C63 Clasificare: 659.3 Clasificare: 316.77 Clasificare: 082.1Spaţii publice
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
234774
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/C63
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică