- Fericirea ca obligaţie : Psihologia şi sociologia publicităţii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Brune, Francois Traducător: Popescu, Costin Responsabilitate: Francois Brune Responsabilitate secundară: trad. de Costin Popescu Editura: Editura Trei Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2003 ISBN: 973-8291-71-2 Descriere: 209 p; 20 cm Limba: Română Serie: Repere în publicitate Subiect: Publicitate Subiect: Sociologia publicităţii Subiect: Fericire Subiect: Psihologie Cota topografică: 659/B85 Clasificare: 159.9:659.1 Clasificare: 082.1Repere în publicitate
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
204888
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/B85
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
204889
|
Secția împrumut adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/B85
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică