- Strategii pentru brandingul de succes : Notorietatea şi longevitatea unei mărci
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Pringle, Hamish Autor alternativ: Field, Peter Traducător: Teliban, Iulia Responsabilitate: Hamish Pringle, Peter Field Responsabilitate secundară: trad. de Iulia Teliban Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-1874-3 Descriere: 368 p; 24 cm Note: Bibliografie p. 351-356 Note: Index p. 357-366 Limba: Română Serie: Relaţii publice şi publicitate Subiect: Brand Subiect: Marketing Subiect: Strategie Subiect: Piaţă Subiect: Concurenţă Subiect: Publicitate Subiect: Client Subiect: Modele comerciale Cota topografică: 659/P92 Clasificare: 659.126 Clasificare: 082.1Relaţii publice şi publicitate
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
231061
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică