- Mari succese ale unor branduri renumite. Adevărul despre cele mai faimoase 100 de succese de branding din toate timpurile
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Haig, Matt (1975-) Traducător: Opăriuc, Loredana Traducător: Pavelescu, Mihai Dan Responsabilitate: Matt Haig Responsabilitate secundară: traducere din limba engleză de Loredana Opăriuc şi Mihai-Dan Pavelescu Editura: Meteor Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-728-362-7 Descriere: 318 p; 20 cm Note: Referinţe bibliografice p.309-310; Index p.311-317 Limba: Română Serie: Capital Subiect: Marketing Subiect: Performanţe Subiect: Piaţă Subiect: Piaţă de influenţă Subiect: Brand Subiect: Management strategic Subiect: Istoric Subiect: Studii de caz Subiect: Corporaţie Subiect: Politică economică Subiect: Concurenţă Subiect: Psihologie socială Subiect: Oameni de afaceri Subiect: Modele de management Subiect: Modele de marketing Subiect: Marcă Cota topografică: 659/H16 Clasificare: 658(091):659 Clasificare: 082.1Capital: 12 cărţi despre afaceri pe care trebuie să le ai
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
226940
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/H16
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică