- Mecanismele decizionale în marketing : Aplicarea teoriei sistemelor pentru rezolvarea problemelor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Demetrescu, Mihai C. Responsabilitate: M. C. Demetrescu Editura: Editura Politică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1983 Descriere: 559 p : fig, tab; 20 cm Note: Tabla de materii şi în limbile engleză, franceză şi rusă. Note: Bibliografie la sfârşitul capitolelor. Limba: Română Serie: Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice Subiect: Marketing Subiect: Optimizare (management) Subiect: Management Subiect: Decizie Subiect: Conducere Subiect: Sistem informaţional Subiect: Control economic Subiect: Strategie managerială Subiect: Planificare economică Subiect: Prognoză Subiect: Analiză (management) Cota topografică: 339/D29 Clasificare: 339.138:519.816 Clasificare: 082.1Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
106171
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/D29
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică