- Strategii publicitare : De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Marcenac, Luc Autor alternativ: Milon, Alain Autor alternativ: Saint-Michel, Serge-Henri Traducător: Gheorghe, Elisabeta Responsabilitate: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel Responsabilitate secundară: traducere Elisabeta Gheorghe Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-46-0042-7 Descriere: 454 p : tab, fig; 24 cm Limba: Română Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Subiect: Publicitate Subiect: Mass-media Subiect: Reclamă Subiect: Agenţie de publicitate Subiect: Consumator Subiect: Strategie Subiect: Campanie (publicitate) Subiect: Mijloace media Subiect: Jurnalism Subiect: Televiziune Subiect: Afiş Subiect: Cinematografie Subiect: Istoric Subiect: Mecenat Subiect: Sponsorizare Subiect: Studii de caz Cota topografică: 659/M33 Clasificare: 082.1Collegium. Relaţii publice şi publicitate Clasificare: 659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
210794
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/M33
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică