- Cum gândesc consumatorii : Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Zaltman, Gerald Traducător: Popa, Cristina Responsabilitate: Gerald Zaltman Responsabilitate secundară: trad. de Cristina Popa Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-46-0743-3 Descriere: 456 p; 20 cm Note: Index p. 437-447 Note: Note p. 403-436 Limba: Română Serie: Carieră. Succes. Performanţe Subiect: Focus-grup Subiect: Studii de piaţă Subiect: Marketing Subiect: Piaţă Subiect: Anchetă de piaţă Subiect: Metaforă (marketing) Subiect: Diagramă de consens Subiect: Gândire Subiect: Produse Subiect: Publicitate Subiect: Managementul marketingului Cota topografică: 339/Z22 Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.8 Clasificare: 082.1Carieră. Succes. Performanţe
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
228148
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/Z22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică