- Noul branding : Cum să construieşti capitalul unei mărci
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Fisher-Buttinger, Claudia Autor alternativ: Vallaster, Christine Traducător: Psatta, Sorin Traducător: Şendroiu, Dan Traducător: Chiriţescu, Ştefan Responsabilitate: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster Responsabilitate secundară: trad. Sorin Psatta, Alice Tătaru, Dan Şendroiu, Ştefan Chiriţescu Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-2147-7 Descriere: 272 p : fig; 24 cm Limba: Română Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Subiect: Marketing Subiect: Comerţ Subiect: Marcă Subiect: Proprietate intelectuală Subiect: Brand Subiect: Publicitate Subiect: Comunicare Subiect: Informare Subiect: Piaţa de capital Subiect: Management strategic Subiect: Imagine publică Subiect: Echipă Cota topografică: 659/F61 Clasificare: 339.138 Clasificare: 659.126 Clasificare: 082.1Collegium. Relaţii publice şi publicitate
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
230096
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/F61
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
230097
|
Secția împrumut adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/F61
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică