- Metode cantitative în marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Demetrescu, Mihai C. Responsabilitate: Dr. M. C. Demetrescu Responsabilitate secundară: cop. Ladislau Braun Editura: Editura Ştiinţifică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1971 Descriere: 308 p; 20 cm Note: Bibliografie p. 293-304. Limba: Română Subiect: Marketing Subiect: Metode (management) Subiect: Intreprindere Subiect: Comerţ Subiect: Piaţă de desfacere Subiect: Planificare Subiect: Preţ Subiect: Analiză (management) Subiect: Publicitate Subiect: Promovarea vânzărilor Subiect: Distribuţie Subiect: Sistem informaţional Subiect: Decizie economică Subiect: Modele de marketing Cota topografică: 339/D29 Clasificare: 339
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
133644
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/D29
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică