- Marketingul direct multicanal : prospectarea, fidelizarea şi recâştigarea clientului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Claeyssen, Yan Autor alternativ: Deydier, Anthony Autor alternativ: Riquet, Yves Traducător: Gîrlea, Elena Responsabilitate: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet Responsabilitate secundară: trad. Elena Gîrlea Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-46-1489-9 Descriere: 352 p : fig., graf., tab.; 20 cm Limba: Română Subiect: Marketing direct Subiect: Piaţa informaţiei Subiect: Client Subiect: Analiză economică Subiect: Economie capitalistă Subiect: Literatură motivaţională Subiect: Ofertă Subiect: Strategie economică Subiect: Strategie financiară Subiect: Comunicare Subiect: Mijloace de comunicare Subiect: Fidelizarea clienţilor Subiect: Organizarea muncii Subiect: Informare Subiect: Planificare Subiect: Costuri Subiect: Buget Subiect: Cheltuieli Subiect: Management Subiect: Capital propriu Subiect: Vânzări Subiect: Negociere Cota topografică: 339/C56 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
230101
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/C56
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică