Managementul marketingului : cap: 5: Sistemele informaţionale de marketing şi cercetările de marketing; cap. 22: Elaborarea strategiilor de comunicare şi promovare; cap. 23: Elaborarea unor programe de publicitate eficiente; cap. 24: Elaborarea programelor de publicitate directă, de promovare a vânzărilor şi de relaţii publice: [copie xerox]
Domenii de aplicaţie ale relaţiilor publice: [suport de curs]
LDR:01048nam# 2200109##
001
20971
009
ubfixit050.016 Managementul marketingului: cap: 5: Sistemele informaţionale de marketing şi cercetările de marketing; cap. 22: Elaborarea strategiilor de comunicare şi promovare; cap. 23: Elaborarea unor programe de publicitate eficiente; cap. 24: Elaborarea programelor de publicitate directă, de promovare a vânzărilor şi de relaţii publice: [copie xerox]
100$a
20161209u########m##u1rumy50######ba
200$a
Managementul marketingului
$f
Philip Kotler
$g
trad. Dan Criste...
$e
cap: 5: Sistemele informaţionale de marketing şi cercetările de marketing; cap. 22: Elaborarea strategiilor de comunicare şi promovare; cap. 23: Elaborarea unor programe de publicitate eficiente; cap. 24: Elaborarea programelor de publicitate directă, de promovare a vânzărilor şi de relaţii publice: [copie xerox]
210$a
Bucureşti
$L
s3011
$c
Teora
$d
[2003]
215$a
p. 61-213.
545$a
Domenii de aplicaţie ale relaţiilor publice: [suport de curs]
700$3
20733
$a
Kotler
$b
Philip
801
0
$a
RO
$b
BMON
$c
20161208
$2
unimarc