- Managementul capitalului unui brand : cum să valorificăm numele unui brand
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Aaker, David A. Traducător: Tomescu, Liana Responsabilitate: David A. Aaker Responsabilitate secundară: trad. Liana Tomescu Editura: Brandbuilders Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-87488-0-1 Descriere: 382 p; 20 cm Limba: Română Subiect: Management Subiect: Marketing Subiect: Brand Subiect: Publicitate Subiect: Reclamă Subiect: Strategie managerială Subiect: Management strategic Subiect: Relaţii publice Cota topografică: 658/A11 Clasificare: 658.82 Clasificare: 659.1:339
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
211743
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
658/A11
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică