- Elemente de marketing internaţional
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Munteanu, Vasile Responsabilitate: Vasile A. Munteanu Editura: Tipo Moldova Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-8900-90-5 Descriere: 312 p; 24 cm Note: Bibliografie p. 309 Limba: Română Subiect: Marketing internaţional Subiect: Mediu de afaceri Subiect: Piaţă Subiect: Cercetare de piaţă Subiect: Strategie managerială Subiect: Politică comercială Subiect: Publicitate Subiect: Promovarea vânzărilor Subiect: Preţ Subiect: Produse Cota topografică: 339/M95 Clasificare: 339.5:658.8 Clasificare: 339.187
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
226697
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/M95
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică