- Elemente de micromarketing textil : strategii, structuri organizatorice, programe
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Responsabilitate: V. A. Munteanu Editura: Editura "Gh. Asachi" Locul publicării: Iași Anul Ediției: 1992 ISBN: 973-95650-1-8 Descriere: 196 p.+ 2 pl. : tab., fig.; 20 cm Limba: Română Subiect: Industrie textilă Subiect: Organizare administrativă Subiect: Marketing Cota topografică: 67/M95 Clasificare: 677 Clasificare: 339.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
154455
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
67/M95
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Elemente de micromarketing textil
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică