- Introducere în Marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Muller-Hagedorn, Lothar Copertator: Dumitrescu, Simona Responsabilitate: Lothar Muller-Hagedorn Responsabilitate secundară: coperta de Simona Dumitrescu Editura: Editura Niculescu Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: [s.a.] ISBN: 973-568-164-1 Descriere: 204 p.: tab.; 20 cm. Note: Dicţionar de termeni de specialitate Note: Bibliografie p. 189-196 Limba: Română Subiect: Marketing Subiect: Comerţ Subiect: Concurenţă Subiect: Politica preţului Subiect: Politica produselor Cota topografică: 339/M94 Clasificare: 339 Clasificare: 339.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
176931
|
Sala de lectură adulţi
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/M94
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Introducere în marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică